LLENGUATGE
PLÀSTIC
|
|
Nom de l’activitat
|
MASCARES
|
Edat optima
|
5 anys
|
Duració
|
30 minuts
|
Espai òptim on jugar
|
Aula
|
Objectius educatius
|
-
Afavorir l’ús i manipulació de la pissarra
tàctil.
-
Potenciar la creativitat.
-
Utilitzar diferents materials plàstics.
-
Treballar el carnaval.
-
Afavorir el desenvolupament del llenguatge
plàstic.
|
Material necessari
|
Pissarra Tàctil, Cartolines, Colors, Punxó, Gomets, Pintura de dits,
pals de gelat, cola...
|
Desenvolupament
|
En aquesta activitat utilitzarem la pissarra tàctil com a suport visual
de l’explicació i mentrestant se’ls anirà explicant que ens omplirem les mans
de pintura de diferents colors, les estamparem juntes en una cartolina (forma
com de papallona), esperarem una estoneta que s’assequin, les retallarem, les
decorarem i farem amb el punxo els forats pels ulls.
I per acabar la nostra mascareta, enganxarem pals de gelats.
L’última part de l’activitat és realitzar de forma plàstica la nostra
mascara.
|
Avaluació
|
-
Els hi ha agradat manipular la pissarra
tàctil?
-
Han assolit de forma més clara les
explicacions?
-
Han sentit satisfacció a l’elaborar les seves
mascares?
-
Han sigut creatius?
-
Han participat tots amb interès?
-
Els hi ha agradat?
|
dijous, 9 de març del 2017
Utilitzem les TACs per desenvolupar els diferents llenguatges!
Bones! aquesta activitat està pensada per treballar el llenguatge plàstic. Les TACs s'utilitzen per fer més visual l'explicació!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada