LLENGUATGE
VERBAL-ESCRIT
|
|
Nom de l’activitat
|
DISFRASSEM ELS NOSTRES NOMS
|
DISFRASSEM ELS NOSTRES NOMS
|
5 Anys
|
Edat optima
|
45 minuts
|
5 Anys
|
Aula d’informàtica
|
Duració
|
-
Conèixer el programa Power Point.
-
Utilitzar diferents eines
tecnològiques: pissarra tàctil i ordinador.
-
Potenciar la creativitat a
través de les TAC.
-
Expressar adequadament idees
pròpies.
-
Afavorir el desenvolupament tant
del llenguatge verbal com de l’escrit.
|
45 minuts
|
Ordinadors, Projector/Pissarra Tàctil
|
Espai òptim on jugar
|
L’activitat es divideix en dues parts.
Primera part, explicarem als nens el funcionament del
PowerPoint (coses bàsiques: canviar el tipus de lletra, color, tamany...).
Seguidament, els infants amb la seva creativitat escriuran el seu nom,
cadascú a un ordinador, i ho modificaran al seu gust.
A la segona part de l’activitat es farà la presentació
de cada alumne a la resta de la classe, en la pissarra tàctil, on explicaran
el contingut de la seva creació.
|
Aula d’informàtica
|
-
Han utilitzat correctament el
Power Point?
-
Han aplicat els aprenentatges
bàsics explicats: canviar el tipus de lletra, color, tamany?
-
S’han explicat bé davant la
resta?
-
Han participat tots amb interès?
-
Els hi ha agradat?
|
dimecres, 8 de març del 2017
Utilitzem les TACs per desenvolupar els diferents llenguatges!
Ara un proposem una activitat per desenvolupar el llenguatge verbal-escrit!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada