LLENGUATGE
LÒGICO-MATEMÀTIC
|
|
Nom de l’activitat
|
TRENCACLOSQUES
|
Edat optima
|
5 anys
|
Duració
|
30 minuts
|
Espai òptim on jugar
|
Aula
|
Objectius educatius
|
-
Introduir diferents aparells tecnològics:
tauletes.
-
Desenvolupar el llenguatge lògico-matemàtic.
-
Potenciar la capacitat de raonament.
-
Treballar el carnaval amb trencaclosques de
màscares.
|
Material necessari
|
Tauletes.
|
Desenvolupament
|
Dins de les hores que treballem amb tauleta treballarem un trencaclosques
de 20 peces, fet prèviament per
nosaltres. La temàtica és el carnaval , hem escollit la foto de varies mascares amb colors molt diversos perquè
sigui més fàcil de reconèixer pels infants.
Cada infant tindrà la seva tauleta amb el trencaclosques i haurà de
completar-lo, en el temps que li faci falta.
Els infants que acabin abans el trencaclosques disposaran a les
tauletes de l’aplicació Puzzlerama,
que dona la possibilitat de poder triar entre una àmplia gama de
trencaclosques adaptats per a ells.
|
Avaluació
|
-
Els hi ha agradat treballar amb tauletes?
-
Han completat molts trencaclosques?
-
Han participat tots amb interès tot el temps?
S’han cansat?
-
Els hi ha agradat?
|
dijous, 16 de març del 2017
Utilitzem les TACs per desenvolupar els diferents llenguatges!
Ara us presentem una activitat per treballar el llenguatge lògico-matemàtic.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada